مشکلاتی که در صدر بیان شدند، ممکن میباشد به خیال و خاطر رگلاژ نبودن سیم کلاچ باشد و فقط با رگلاژ کردن آن، تمامی اشتباهات برطرف خواهد شد؛ البته در شرایطیکه اختلال سیم کلاچ شما از پارهگی آن باشد، می بایست به طور بی نقص ردوبدل خواهد شد.
راجعبه “فرصت بده بستان سیم کلاچ ماشین” بایستی بدانید معمولاً سیمکلاچ از جایی که به پدال و اهرم کلاچ وصل می خواهد شد و یا این که از جایی که خمیده میگردد، مبتلا پارهگی می شود. در حالتیکه بعداز پژوهش چشمی از سیم کلاچ، متوجه شدید که تنی چند از حرفه های سیم فولادی آن مبتلا پارهگی و سایش گردیده اند، هرچه زودتر آحاد آن را ردوبدل فرمایید.
درصورتی که که بعداز بازدید چشمی از سیم کلاچ، متوجه کم آب شدن آن شدید و معین شد که سیم کلاچ در باطن غلاف پلاستیکی به رنج تکان مینماید و همینطور در صورتیکه متوجه تابیدگی در سیم کلاچ شدید، نیاز به ردوبدل سیم کلاچ وجود ندارد. بلکه می بایست در شکل تابیده شدن سیم کلاچ، تابیدگی آن گشوده خواهد شد و مجدداً به طور صحیح در مکان خویش قرار گیرد. درصورت کم آب شدن سیم کلاچ هم می توانید، مقدار پاره ای روغن یا این که گیریس بر روی آن بریزید تا تکان سیم کلاچ در باطن غلاف پلاستیکی، به آسانی صورت بپذیرد.