جلوبندی خودرو مشتمل بر بخش های جلویی خودرو میباشد کهاین نصیب قطعات خاصی داراست.
لوازم یدکی جک مشهد در لوازم یدکی حقی مشهد پیروزی
یک کدام از دلایلی که منجر می خواهد شد ارتفاع قدمت خودروها کاهش پیدا نماید، زخم دیدگی سیستم جلوبندی میباشد. هرمورد از این قطعات در کنار یکدیگر با ایفا وظایف خویش سبب ساز می شوند که ماشین شایسته ترین سعی را از خویش آرم دهد.
یکی کاربردهای سیستم جلویی خودرو این میباشد که در مواردی که یکیاز قطعات ماشین در گیر اختلال گردیده باشد، منجر می گردد ماشین به صحت تکان نکند یا این که بایستد. درحالتی که می خواهید داده ها بی نقص تری در این مورد داشته باشید خوب میباشد تا انتهای نوشتهیعلمی را بازرسی نمائید.
سیستم جلوبندی خودرو
تفاوت در میان سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در چیست؟
سیستم تعلیق ساخته شده از یاری فنر و چرخ دنده های عقب میباشد؛ البته سیستم جلویی ماشین دربرگیرنده قطعاتی مثل دستور و رغبت دستور میباشد. تفاوت این دو سیستم در کاربرد های آن ها میباشد. جلوبندی ماشین رابطه متعددی با سیستم تعلیق داراست، به سیرتکامل ای که تلاش سیستم تعلیق روی قسمت جلویی ماشین اثر می گذارد.
سیستم تعلیق تعادل خودرو را مراقبت می نماید و لرزش های ناشی از جنبش را می گیرد به سیرتکامل ای که سرنشینان آن را احساس نمی نمایند. می قدرت اعلامکرد سیستم تعلیق روی مجموع ماشین در دست گرفتن دارااست؛ ولی جلوبندی خودرو تنها قطعات جلویی خودرو را در اختیار گرفتن می نماید.
اجزای تشکیل دهنده جلوبندی خودرو
قطعات ریز و درشت متعددی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا سیستم جلوبندی را به وجود آورند. درپی می توانید اجزای تشکیل دهنده خودرو را ملاحظه کنید:
فنر و امداد فنر:
ماشین به یاری فنر و یاری فنر ضرباتی که به اتاقک خودرو منتقل می گردد را دفع می نماید.
بلبرینگ:
این وسیله نوعی چرخ دنده چرخشی میباشد که بازدارنده از ساییدگی چرخ دنده ها می خواهد شد.
اسکل یا این که گرایش امر:
به راس چرخ ها اسکل یا این که تمایل امر میگویند کهاین نصیب به وسیله یاتاقان اثبات نگه داشته تا چرخ دنده ها به راحتی به دور اکسل آغاز به چرخش نمایند.
رام:
این قطعه سبب ساز اتصال خودرو به قطعات می خواهد ش
- ۰۳/۰۳/۰۱